ქედაში მცირე მარნების ახალი სტრატეგია

02 დეკემბერი 2020, 20:02 1796 ნახვა

ტურისტების არ არსებობამ ქედაში მცირე ბიზნესს მძიმე დარტყმა მიაყენა, მაგალითად ჩხავერისა და ცოლიკაურის მწარმოებლების ნაწილს ღვინო არ დაუწურავს, ან დაამზადა თუმცა ვერ ყიდის.

დიდი გასავალი არც შიდა ტურიზმის დახმარებით ყოფილა. გარდა ამისა მოხმარების დიდი წილი რესტორნებზე მოდიოდა, თუმცა ამ ვითარებაში ეს გზაც გადაკეტილია.

ილონა შავლიძე
ჟურნალისტი

ამავე კატეგორიაში

#უსმინეთ!

დილის ტალღა

ამინდი

 კონკურსი მაუწყბელის დირექტორის პოზიციაზე