არჩევნებამდე თვენახევარი რჩება. წინასაარჩევნო კამპანია წელს საქართველოში უპრეცედენტოდ ადრე - ივნისში დაიწყო. ჩვენი მომდევნო მთავარი თემაა: პარტიების ხარჯები: ოფისების, ხელფასებისა და სხვა აქტივობების თანხები. აუტიდის სამსახურის მონაცემებით, ივნის-ივლისში ყველაზე მწირი ხარჯი “ახალმა მემარჯვენეებმა”, “რესპუბლიკელებმა” და “კონსერვატორებმა” გაიღეს. ამ თვალსაზრისით მდიდარი პარტიების ჩამონათვალშია: მმართველი “ქართული ოცნება” და პაატა ბურჭულაძის “სახელმწიფო ხალხისთვის”. შედარებით ნაკლები წინასაარჩევნო დანახარჯი აქვთ “ნაციონალურ მოძრაობას” და “თავისუფალ – დემოკრატებს”. პარტიები, რომელთაც მწირი შემოწირულობა აქვთ იმედოვნებენ, რომ მოსახლეობა შეთავაზებული პროგრამის მიხედვით გააკეთებს არჩევანს.