დაახლოებით ორ თვეში აქტიური ტურისტული სეზონი დაიწყება, სწორედ ამ პერიოდიდან ელოდებიან სასტუმროების მეპატრონეები სრული დატვირთვით მუშაობას. ამ მხრივ, მარტის თვე განსაკუთრებულად პასიურია, შესაბამისად, ნომრების უმეტესობა ამ დროისთვის ცარიელია.
სწორედ სეზონურობაა მთავარი გამოწვევა და პრობლემა რეგიონში, რომლის დაძლევის ერთერთ გზად მეტი კულტურული და სპორტული ღონისძიებების დაგეგმვა და მასპინძლობა მიაჩნიათ ექსპერტებსა და ტურიზმის ბიზნესში ჩართულ პირებს.
ტურიზმის დეპარტამენტი ამ ეტაპზე სარეკლამო კამპანიას 16 სამიზნე ქვეყანაში ახორციელებს.