ფეისბუქს ახალი ლოგო აქვს. იგი რებრენდიგის, შემდეგ სპეციალურად შეიქმნა. ახალი ლოგოს მიზანია, მასზე უფრო მკვეთრად იყოს გამოხატული ის ბრენდები, რომლებიც ფეისბუქის შემადგენლობაში შედიან.
„როდესაც 15 წლის წინ Facebook-ი შევქმენი, წარმოდგენაც არ მქონდა, რომ ის Messenger-ს, Instagram-ს, WhatsApp-სა და სხვა პროდუქტებს გააერთიანებდა. ბევრმა არ იცის, რომ ამ პროდუქტებს ჩვენ ვქმნით. ვფიქრობთ, რომ მნიშვნელოვანია ადამიანებმა იცოდნენ, ვინ დგას იმ პროდუქტების უკან, რომლებსაც ისინი იყენებენ", - აცხადებს ცუკერბერგი.
ლოგოს ფერი ცვალებადია, შედეგად აპლიკაციები წარმოდგენილი იქნება როგორც “Instagram from Facebook” და “WhatsApp from Facebook”-