,,რეგიონული მედია დღეს - გარემო, არჩევნები, სტარტაპები“ - თემაზე "მაუწყებელთა ალიანსმა" ანგარიში წარმოადგინა. დოკუმენტში კონკრეტულ მიგნებებზეა საუბარი, მათ შორის ნათქვამია, რომ 2018 წლის დასაწყისში მაუწყებლობის შესახებ კანონში განხორციელებული ცვლილებები უარყოფითად აისახა რეგიონული მაუწყებლების მდგრადობაზე და მიუხედავად სარეკლამო ბაზრის მცირედი ზრდისა, რეგიონულ მაუწყებელთა სარეკლამო შემოსავლები კლებადია.
რეგულაციები დაუსაბუთებლად მკაცრი და ამასთან თანაბრად რთულია, როგორც მსხვილი, ისე მცირე მედიებისთვის. ანგარიშში ასევე საუბარია იმაზე, რომ ბაზარზე დარჩენა უჭირთ მრავალწლიანი გამოცდილების მქონე მცირე და საშუალო მედიებს, ახალ მოთამაშეებს კი დამკვიდრება.