საახალწლო ღონისძიებების შეჯამების შემდეგ, აჭარის ტურიზმისა და კურორტების დეპარტამენტი, ზაფხულის სეზონისთვის მზადებას იწყებს. უწყებაში უკვე იციან, რაზე გაკეთდება აქცენტი მომავალი თვეების განმავლობაში.დეპარტამენტი, რეგიონის რეკლამირების მასშტაბებს ზრდის. გაიზარდა თავად ტურისტული პროდუქტების განვითარების სააგენტოს ბიუჯეტიც. აჭარის ტურისტულ პოტენციალზე, საზღვრებს გარეთ, უკვე ექვსით მეტ ქვეყანაში შეიტყობენ, თუმცა ამ დრომდე რჩება გამოწვევებიც.