ბავშვთა ფსიქოლოგებთან მიმართვიანობა გაიზარდა. როგორც აღმოჩნდა ინტერნეტის ხელმისაწვდომობას მოზარდებში დადებით შედეგთან ერთად პრობლემების გამოწვევაც შეუძლია.
მშობლების მტკიცებით, ბავშვები ხშირად და მარტივად პოულობენ იმ ინფორმაციას, რომლის შეზღუდვის სურვილი თავად მშობელს აქვს.
როგორ შეიძლება სხვადასხვა კომპანიის მარკეტინგული სამსახურების მიერ დარეკლამებული პროდუქტისა თუ პროგრამის დაბლოკვა კონკრეტულ ტექნიკაში?
როგორ დავიცვათ ბავშვები არასასურველი ინფორმაციის მიღებისგან?