ერთ კვირაში ძალაში შევა რეგულაცია, რომლის მიხედვითაც ფინანსურ ორგანიზაციებს დაეკისრებათ ვალდებულება მომხმარებლებთან ურთიერთობისას იმოქმედონ კეთილსინდისიერების, გამჭვირვალობისა და სამართლიანობის პრინციპებიდან გამომდინარე.
ეროვნულმა ბანკმა ახალი რეგულაციები საფინანსო სექტორის მომხმარებელთა უფლებების დასაცავად შეიმუშავა. ახალი წესის მოქმედების არეალი გაფართოებულია. თუმცა არ ეხება ონლაინ საკრედიტო ორგანიზაციებს. კიდევ რას ითვალისწინებს ახალი რეგულაცია და რამდენად იცავს მომხმარებლის უფლებებს.