ტურისტული სეზონის აქტიურ ფაზაში შესვლასთან ერთად, იზრდება ტურისტული და კვების ობიექტების მონიტორინგი-როგორ ასრულებენ ისინი კანონით დადგენილ წესებს, მათ შორის სარეკლამო აბრების ნაწილში.
მოქმედი რეგულაციით ბანერებზე წარწერები უნდა იყოს მშობლიურ ენაზე, თანაც განსხვავებული, დიდი ზომის შრიფტით. განსაკუთრებით იმ შემთხვევაში თუ სარეკლამო წარწერას ქართულთან ერთად თან ახლავს უცხოურიც. იცავენ თუ არა კანონს ქობულეთში და როგორია აღსრულების მექანიზმი, ლევან ურიდიამ გაარკვია.